دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ - ساعت ۹:۱
رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان خبر داد:

کسب رتبه اول جشنواره کتابخوانی توسط دانش‌آموزان دختر خراسان‌شمالی

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان شمالی از کسب پنج رتبه اول و جایزه اخلاق توسط دانش آموزان دختر استان در مرحله کشوری ششمین دوره جشنواره کتابخوانی دانایی توانایی خبر داد.
کسب رتبه اول جشنواره کتابخوانی توسط دانش‌آموزان دختر خراسان‌شمالی,

امید ایزانلو، رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: جشنواره کتابخوانی دانایی توانایی به عنوان فراگیرترین جشنواره کتابخوانی دانش آموزی کشور از ۱۰ تا ۱۲ آذرماه جاری به میزبانی شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: پنج دانش آموز منتخب دختر از هر استان به این مرحله دعوت شدند که دانش آموزان دختر کتابخوان خراسان شمالی پس از ۲ روز کارگاه آموزشی و کنشگری به عنوان مقام اول جشنواره دست یافتند.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این دانش آموزان همچنین جایزه اخلاق این دوره از جشنواره کتابخوانی دانایی توانایی را دریافت کردند و در آئین اختتامیه تجلیل شدند.

وی افزود: دانش آموزان «مبینا عطایی» پایه هفتم و «فرزانه اکبری» پایه دهم از جاجرم، «کوثر حیرانی» پایه هشتم از بام و صفی آباد، «مریم کهنسال» پایه نهم از بجنورد و «مریم یزدانی» پایه یازدهم از مانه و سملقان با هدایت «مرضیه بی بی عزیزی» سرپرست دانش آموزان و «عیسی زنگی» مربی دانش آموزان به این موفقیت دست یافتند.

ایزانلو گفت: دانش آموزان منتخب پسر خراسان شمالی نیز از ۱۳ تا ۱۵ آذر ماه جاری در مرحله کشوری ششمین دوره جشنواره دانایی توانایی شرکت خواهند کرد.

انتهای خبر/ف

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک