دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۱ - ساعت ۱۲:۵۶
 مسئول بسیج اصناف سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد:

 ارائه ۳ هزار خدمت جهادی اصناف اسفراینی در کرمان

 مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: گروه جهادی بسیج اصناف اسفراین به مدت دو روز در کرمان حضور و به مردم دو روستای محروم این استان ۳ هزار خدمت جهادی ارائه کردند.
 ارائه ۳ هزار خدمت جهادی اصناف اسفراینی در کرمان,

رسول نکوئیان، مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: کاروان جهادی بسیج اصناف شهرستان اسفراین به مدت دو روز برای ارائه خدمات به کرمان اعزام شدند.

 وی با اشاره به اینکه هدف از انتخاب استان کرمان، خدمت‌رسانی به مردم دیار سردار سلیمانی بوده، گفت:  ۴۴ نیروی جهادی در اصناف مختلف کفاشی، آرایشگران، تعمیرکار لوازم‌خانگی، جوشکار در این کاروان حضور داشتند.

 نکوئیان اضافه کرد: این گروه جهادی در مدت دو روز ۳ هزار خدمت جهادی را برای دو روستای محروم استان کرمان انجام دادند.

 این مسئول با تأکید بر این موضوع که این گروه جهادی از سال ۹۷ با مدیریت آقای کمایستانی، فرمانده بسیج اصناف اسفراین آغاز به کارکرد، گفت: درحالی‌که پنج سال از مدت شکل‌گیری این گروه جهادی می‌گذرد تاکنون یکصدمین اردوی جهادی را نیز انجام داده‌اند.

 

 

 وی ابراز داشت: در حال حاضر این گروه جهادی اصناف، ۲۰۰ عضو دارد  در روزهای چهارشنبه برای ارائه خدمت به مردم روستاهای اسفراین و در روزهای جمعه برای ارائه خدمت به سایر شهرستان‌ها اعزام می‌شوند.

 نکوئیان بیان داشت: همچنین گروه جهادی اصناف اسفراین باهدف توسعه این گروه جهادی در سراسر کشور، تاکنون به پنج استان کشور سفر و ارائه خدمت جهادی داشته‌اند.

 

 انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک