دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ - ساعت ۸:۲۳
سرپرست هیأت شمشیربازی خراسان شمالی:

گرانی تجهیزات مانع جذب هنرجو رشته شمشیربازی است

سرپرست هیأت شمشیربازی خراسان شمالی گفت: مربیان استعدادیاب هرساله در مدارس نفرات خوبی را جذب می کنند اما چون تجهیزات این رشته ورزشی بسیار گران شده، حفظ این استعدادها کار بسیار مشکلی است.
گرانی تجهیزات مانع جذب هنرجو رشته شمشیربازی است,

حمید مهنانی، سرپرست هیأت شمشیربازی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار کرد: بسیاری از تجهیزات رشته شمشیربازی وارداتی است و ورزشکاران توان تأمین این تجهیزات ورزشی را ندارد.

مهنانی افزود: ورزشکاران این رشته ورزشی برخی تجهیزات شمشیربازی همچون لباس را تعمیر و استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه هزینه های تجهیزات ورزشی رشته شمشیربازی گران است، گفت: به‌عنوان مثال تهیه یک لنگه دستکش شمشیربازی برای ورزشکار بیش از ۱۰ میلیون ریال هزینه دارد.

سرپرست هیأت شمشیربازی خراسان شمالی تصریح کرد: این رشته ورزشی جزو رشته های خاص است که بی تردید جذب حامی مالی موجب توسعه شمشیربازی استان خواهد شد و از این طریق می‌توان در رقابت های کشوری افتخارآفرینی کنیم.

وی بیان کرد: گرچه بر روی استعدادیابی در این رشته ورزشی تمرکز کرده ایم اما بعد از شناسایی نفرات خوب به دلیل گرانی تجهیزات، نگه داشتن این افراد در این رشته ورزشی کار بسیار دشواری است.

مهنانی اظهار کرد:  بازیکنان نیاز به خرید تجهیزات دارند، تاکنون از سوی هیأت این تجهیزات تأمین می‌شد اما هم‌اکنون بازیکنان باید خود اقدام به خرید شمشیر کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۴۰ ورزشکار آقا و خانم به صورت حرفه ای در رشته شمشیربازی خراسان شمالی گفت: مشکلی از لحاظ فضای تمرینات ورزشی نداریم و در مجموعه ورزشی «شهید علیدخت» مکان خوبی برای فعالیت در این رشته در نظر گرفته شده است.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک