دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۶:۱

توصیه‌های پیشکسوت پرسپولیس برای دیدار با النصر

پیشکسوت تیم پرسپولیس در آستانه دیدار این تیم برابر النصر با تاکید بر اینکه بازیکنان نباید درگیر حاشیه و جو ورزشگاه ریاض شوند، توصیه‌هایی را در راستای پیروزی آنها مطرح کرد.
توصیه‌های پیشکسوت پرسپولیس برای دیدار با النصر,

به گزارش عصراترک، مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در ارتباط با دیدار تیم‌های فوتبال النصر و پرسپولیس اظهار داشت: النصر مهره‌های زیادی دارد و همه بازیکنان این تیم برای دیدار مقابل پرسپولیس آماده هستند اما پرسپولیس هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و با بازیکنانی که داریم مطمئناً کار النصر راحت نخواهد بود.

او ادامه داد: کادرفنی باید تیم را به گونه‌ای وارد زمین کند که از همان ابتدا وارد لاک دفاعی نشویم و بتوانیم با ضد حملاتی که خلق می‌کنیم گل اول بازی را به ثمر برسانیم. پرسپولیس اگر بتواند گل اول را بزند، بازنده از زمین خارج نمی‌شود. خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس تیم ضعیفی است اما من اعتقادی به آن ندارم و از الان نمی‌توان گفت که این تیم مقابل النصر بازنده می‌شود.

کمبود بازیکن یحیی گل محمدی را آزار می‌دهد

پیشکسوت پرسپولیس افزود: کمبود بازیکن یحیی گل محمدی را آزار می‌دهد اما ما در سال‌های اخیر نشان داده ایم که با ۱۰، ۱۲ بازیکن به فینال آسیا رسیده ایم. بازیکنان پرسپولیس باید روحیه خود را حفظ کنند و با فکر پیروزی وارد زمین شوند و به مسائل حاشیه‌ای هیچ توجه‌ای نکنند. ۳ امتیاز این بازی بسیار حیاتی و مهم است و باید سعی کنیم تا با امتیاز کامل از زمین خارج شویم تا نگرانی هواداران برای صعود پرسپولیس به مرحله حذفی از بین برود.

کارشناس فوتبال در خصوص خط دفاع و حمله پرسپولیس گفت: از زمانی که مرتضی پورعلی گنجی با مصدومیت مواجه شد بازیکنان پرسپولیس در خط دفاع نتوانستند انسجام خوبی داشته باشند و امتیازات زیادی را با اشتباهاتی که در دفاع داشتیم، از دست دادیم. خط حمله پرسپولیس هم دارای ضعف‌های زیادی است و مهاجمان نمی‌توانند برای خود موقعیت سازی کنند و فرصت‌های اندکی هم که نصیبشان می‌شود، با بی دقتی از دست می‌دهند.

پرسپولیس از قبل بازنده نیست/ کمبود بازیکن عامل ضعف سرخ ها

شروع مجددها می‌تواند برای پرسپولیس گل به همراه داشته باشد

کرمانی مقدم درباره شانس پرسپولیس برای برتری در برابر النصر بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس باید از موقعیت‌هایی که در برابر النصر به دست می‌آورند نهایت استفاده را ببرند چون بر خلاف تیم حریف ما نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی داریم، بازیکنان پرسپولیس باید در شروع مجددها بهتر از بازیکنان حریف باشند و اگر درگیر جو ورزشگاه النصر نشوند می‌توانند با ارائه یک بازی خوب و کسب پیروزی خاک عربستان را ترک کنند.

او در پایان بیان کرد: امیدوارم پرسپولیس بتواند از مرحله گروهی صعود کند تا هم هواداران خوشحال شوند و هم بازیکنان با انگیزه مضاعف بازی‌های لیگ برتر را دنبال کنند تا مانند سال گذشته باز هم افتخارات زیادی نصیب باشگاه پرسپولیس شود.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک