دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ - ساعت ۲۳:۱
مقیمی:

باید شرایط بهتری برای حامیان مالی تنیس ایجاد شود

ملی‌پوش تنیس ایران درباره هزینه‌های بالای این رشته، گفت: تنیس در همه جای دنیا محبوب است. این رشته، لاکچری است و نیازمند هزینه‌های زیادی است.
 باید شرایط بهتری برای حامیان مالی تنیس ایجاد شود,

به گزارش عصراترک سینا مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص رویدادهایی که قرار است در ایران برگزار شود، اظهار داشت: در فیوچرز قبلی به ۸ نفر برتر رسیدم و این بار تمام تلاشم را می‌کنم تا نتیجه بهتری در فیوچرز بگیرم. در حال حاضر حدودا در رنکینگ ۱۱۳۰ جهان هستم و می‌خواهم این جایگاه را ارتقا دهم. برنامه دارم که از شروع فیوچرز ایران به ترکیه بروم و در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کنم تا بتوانم آمادگی بالاتری را برای مسابقات کیش داشته باشم. فعلا با مربی خارجی در حال تمرین هستم و تا شروع مسابقات، هر روز آمادگی خودم را بالاتر می‌برم.

وی با اشاره به ادامه روند حرفه‌ای خود در تنیس، عنوان کرد: راه زیادی در پیش دارم؛ الان ۲۲ ساله هستم و حداقل ۱۰، ۱۵ سال دیگر از عمر حرفه‌ای من باقی مانده است. رقبای ما سطح بالاتری دارند ولی فکر می‌کنم در مسابقات بین‌المللی ایران بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم، زیرا در زمینی که به آن عادت داریم، بازی می‌کنیم.

ملی‌پوش تنیس ایران در خصوص توقعات خود از فدراسیون، توضیح داد: عملکرد فدراسیون در برگزاری مسابقات داخلی و بین‌المللی خوب بوده و شرایط مناسبی را برای ورزشکاران مهیا کرده است. از نظر هزینه و آمادگی کمک بسیاری به ما شده، اما به نظرم باید اسپانسرهای بیشتری به این ورزش بیایند. با در نظر گرفتن داشته‌ها تا اینجا خوب بودند اما تنیس نیازمند جوایز و هزینه‌های بیشتری است. اینکه مسابقات جایزه بزرگ ۱۰۰۰ امتیازی را در زمین و شرایط نامناسب برگزار کنند و تنها ۳۰ میلیون جایزه بدهند، وجهه بدی دارد و باعث کم شدن اسپانسر می‌شود.

وی ادامه داد: می‌توانم بگویم بین ۱۰ نفر برتر ایران هستم و این موفقیت در جمعیت ۸۰ میلیونی چیز ساده و کمی نیست. نمی‌خواهم رشته خودمان را با فوتبال مقایسه کنم ولی انتظار بیشتری برای حمایت داریم. فکر می‌کنم باید شرایط بهتری را برای اسپانسرها ایجاد کنند و احترام بیشتری برای آن‌ها قائل شوند تا در آینده شاهد حمایت و هزینه‌ بالاتری باشیم.

مقیمی درباره هزینه‌های بالای رشته تنیس، گفت: این رشته در همه جای دنیا بسیار محبوب است ولی در فرهنگ ایران خیلی به آن اهمیت داده نمی‌شود. تنیس یک ورزش لاکچری است و نیازمند هزینه‌های بالاتری است تا رشد بهتری داشته باشد. لیگ برتر برگزار شد و تیم پدافند نیز در آن اول شد اما شرایط بسیار بدی داشت. با این وجود دیگر اسپانسرها حاضر به هزینه برای آوردن بازیکنان خارجی نمی‌شوند زیرا وضعیت خوبی در این رقابت‌ها نمی‌بینند.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک