دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ساعت ۱۰:۳
دبیرکل انجمن کوراش:

کوراش کار بجنوردی مدال نقره برترین های جهان را کسب کرد

دبیرکل انجمن کوراش گفت: کوراش‌کار خراسان شمالی مدال نقره مسابقات برترین‌های کوراش جهان را کسب کند.
کوراش کار بجنوردی مدال نقره برترین های جهان را کسب کرد,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی کوراش خراسان شمالی، کوروش خسرویار، دبیرکل انجمن کوراش با اشاره به برگزاری رقابت‌های برترین‌های کوراش جهان اظهار کرد: این مسابقات به میزبانی تاشکند ازبکستان و با حضور برترین‌های هر قاره از روز گذشته آغاز شده است.

دبیرکل انجمن کوراش گفت: مجید وحید بریمانلو به عنوان تنها نماینده خراسان شمالی در این رقابت‌ها حاضر بود که در وزن ۶۶ کیلوگرم به مصاف رقبا رفت.

وی ادامه داد: بریمانلو در دورهای نخست رقابت خود توانست قهرمانانی از قاره‌های آفریقا و اروپا را شکست دهد و در فینال نیز به حریفی از ازبکستان مسابقه داد.

خسرویار خاطرنشان کرد: مجید وحید بریمانلو در جدال پایانی با اختلاف اندک رقابت را به حریف ازبک واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

وی تصریح کرد: حریف ازبکستانی فینال همان رقیب بریمانلو در مسابقات بازی‌های آسیایی هانگژو بود که در آن مسابقات نیز نتیجه را به حریف واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

دبیرکل انجمن کوراش در انتها خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام برگزارکنندگان این رقابت‌ها نفرات اول، دوم و سوم هر وزن جوایزی معادل ۱۰ هزار دلار، ۵ هزار دلار و هزار دلار را به عنوان هدیه و جایزه دریافت می‌کنند.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک