سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۳۰/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ساعت ۷:۴۶
رئیس‌فدراسیون تنیس روی میز خراسان‌شمالی:

امیدوارم سهمیه تیمی المپیک را کسب کنیم

رئیس‌فدراسیون تنیس روی میز خراسان‌شمالی گفت: با توجه به درخشش تاریخی تیم ملی مردان در بازی های آسیایی هانگژو، امیدوار به کسب سهمیه تیمی در المپیک هستیم.
 امیدوارم سهمیه تیمی المپیک را کسب کنیم,

به گزارش عصراترک ، مهرداد علی‌قارداشی، رئیس‌فدراسیون تنیس روی میز خراسان شمالی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی تنیس روی میز خراسان شمالی اظهار کرد: رقابت های قهرمانی تنیس روی میز بزرگسالان جهان در بخش آقایان و بانوان که به نوعی کسب سهمیه تیمی برای المپیک است از مهمترین رویدادهای ورزشی پیش رو این فدارسیون است.

وی افزود: بازیکنان تنیس روی میز تاکنون بارها سهمیه انفرادی المپیک را گرفته اند اما تاکنون موفق به دریافت سهمیه تیمی المپیک نشده ایم.

قارداشی ادامه داد: بازیکنان تنیس روی میز در بازی های آسیایی نشان دادند که ظرفیت ویژه ای در این رشته ورزشی دارند و می توانند سهمیه تیمی المپیک را بگیرند.

وی با اشاره به اعزام تیم ملی جوانان و نوجوانان به مسابقات جهانی گفت: هفته بعد ۲ نفر از بازیکنان تنیس روی میز به همراه ۲ نفر از مربیان به مسابقات جهانی اسلوونی اعزام می شوند.

رئیس‌فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه داوران ایرانی، جزو بهترین های جهان هستند، گفت: فدراسیون تنیس در سال های اخیر در بخش آموزش اقدامات خوبی انجام داده است به گونه ای که تا سال ۹۴ تنها ۲ داور بین المللی داشت اما اکنون ۱۰ داور برتر در ورزش تنیس روی میز وجود دارد.

وی تصریح کرد: سال گذشته خانم "سیمین رضایی" به عنوان داور برتر کشور انتخاب شد که نشان از ارتقای سطح داوری این رشته ورزشی دارد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک