دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ - ساعت ۱۲:۵۷
مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت:

شهرستان فاروج شاهد ریزش برف خواهد بود

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی گفت: شاهد ریزش برف در فاروج و برخی از شهرستان‌های خراسان شمالی خواهیم بود و دمای هوا در روز پنج‌شنبه تا صفر درجه کاهش پیدا خواهد کرد.
شهرستان فاروج شاهد ریزش برف خواهد بود,

به گزارش صبح فاروج؛ نوربخش داداشی، مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی اظهارکرد: طبق پیش‌بینی‌ها طی روزهای اخیر دو سامانه هواشناسی وارد خراسان شمالی شده که در نتیجه آن دمای هوا در روز پنج‌شنبه تا صفر درجه کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به بارش برف در خراسان شمالی افزود: از امشب در شهرستان‌های فاروج، شیروان، اسفراین و بجنورد شاهد ریزش برف خواهیم بود و حداکثر بارش برف در ارتفاعات به پنج سانتی‌متر خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی تصریح کرد: سامانه کم‌فشاری دوشنبه وارد استان شد و اثرت مخاطره‌ای آن وزش باد شدید با سرعت ۳۶ تا ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت را در برداشت.

وی خاطرنشان کرد: سامانه پرفشاری که از سه‌شنبه وارد خراسان شمالی شد و شاهد تقویت آن هستیم منجر به کاهش محسوس دمای هوا، بارش نقطه‌ای، سیلاب نقطه‌ای و بارش برف خواهد شد.

 

انتهای پیام/م. شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک