دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ساعت ۱۴:۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج:

اجرای ۵۰۰ فعالیت متنوع در فاروج به مناسبت هفته بسیج

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج گفت: در هفته بسیج امسال با شعار بسیج امید ملت در شهرستان فاروج شاهد ۵۰۰ فعالیت در قالب ۵۰ عنوان برنامه متنوع در سرتاسر شهرستان خواهیم بود.
اجرای ۵۰۰ فعالیت متنوع در فاروج به مناسبت هفته بسیج,

به گزارش صبح فاروج، حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاروج گفت: عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا آغازگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است و پس از آن برنامه‌های متنوعی نظیر جشن بزرگ خیابانی و اجتماع عظیم بسیجیان در ۳ آذر، برپایی غرفه‌های محله اسلامی، اکران فیلم، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدای بسیجی، مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور، مسابقه کتاب‌خوانی و ویزیت رایگان بخشی دیگر از برنامه‌هایی است که در این هفته در شهرستان فاروج برگزار خواهد شد.

نوری گفت: بسیج از بدو تأسیس تا به الان خدمات ارزنده را به مردم ارائه داده است؛ در بلایا و رخدادهای طبیعی، عرصه‌های بسیج سازندگی، در ایام کرونا در ۸ سال دفاع مقدس و در بسیاری از عرصه‌های دیگر، بسیج اقدامات ارزنده و ماندگاری را در سطح کشور رقم زده است.

وی افزود: شهرستان فاروج نیز الحمدلله از برکات وجود بسیج بهره‌مند شده است و بسیجیان در عرصه آب‌رسانی، خدمات پزشکی و درمانی، کمک در ساخت، مرمت و بهسازی مدارس، توزیع بسته‌های کمک معیشتی، اهدای جهیزیه و بسیاری عرصه‌های دیگر به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/م.شادکام

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک