یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ساعت ۹:۳۶
امام جمعه شیروان:

بسیج، از برکات جلیله انقلاب اسلامی است

امام جمعه شیروان گفت: بسیج و بسیجی یک نگاه، فکر و تفکر است الحمدلله بعد از سال‌ها توانسته‌ایم این تفکر را صادر کنیم و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی با قوت‌تر باشد باید این تفکر همیشه پررنگ‌تر بماند.
بسیج، از برکات جلیله انقلاب اسلامی است,

به گزارش عصراترک از شیروان، حجت‌السلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در دیدار با بسیجیان، پاسداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: یکی از برکات جلیله انقلاب اسلامی نهاد بسیج و تفکر بسیج است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین حسین تکمیلی افزود: بسیج و بسیجی یک نگاه، فکر و تفکر است الحمدلله بعد از سال‌ها این تفکر را توانسته‌ایم صادر کنیم و اگر بخواهیم انقلاب اسلامی با قوت‌تر باشد باید این تفکر همیشه پررنگ‌تر بماند.

وی ادامه داد: البته مسئولین مهم‌تر هستند، مدیران باید تفکر بسیجی و جهادی داشته باشند تا در مدیران کار و تلاش وجود داشته باشد. 

امام جمعه شیروان به بیان ویژگی‌های بسیج و بسیجی پرداخت و گفت: ۲ ویژگی در تفکر بسیج و بسیجی شاخص‌تر است، اول بسیج و بسیجی خدانگر است و قدرت خدا را می بیند و چون به این سمت حرکت می‌کند چنین شخصی خسته نمی شود این تفکر خدا محوری نتیحه‌اش این است که منتی هم ندارد.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: اگر مدیری از کار خسته شد بداند بسیجی نیست و تفکر بسیجی ندارد. مبناء انقلاب اسلامی با همین تفکر شکل گرفت و اگر در امام راحل و بسیجیان صدر انقلاب این تفکر وجود نداشت این انقلاب رخ نمی‌داد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شیروان تصریح کرد: ویژگی دوم بسیج و بسیجی حق‌محوری است، انسانی که با این تفکر است فقط به دنبال حق است و جریان حق را گم نمی‌کند.

حجت‌الاسلام‌ تکمیلی عنوان کرد: بسیاری از ریزش‌های طول انقلاب بخاطر همین حق‌محوری بوده، یا خود را در مدار حق دانستیم یا این‌که حق را آنطوری که می‌پسندیدیم پنداشتیم که هر ۲ این غلط است.

رئیس شورای زکات شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: انسان حق‌محور ایثارگر است یعنی از خود و خانواده خود می‌گذرد و اگر بخواهیم حق‌محور باشیم باید حق را هم بشناسیم لذا ملاک انقلابی و انقلابی‌گری مقام معظم رهبری است اگر با آن چراغ راه، راه را شناختید حق محور هستید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با نثار درود به شهدای غزه، مخصوصا شهدای شیرخوار غزه گفت: حدود ۴۰ روز است که بمب‌های ممنوعه را بر سر مردم بی گناه غزه می‌ریزند و همه ظلم‌های عالم ساکت ایستاده اند. 

وی بسیج را کلید طلایی حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: هر جا گیر کرده‌ایم این بسیج بوده که پیشقدم است. یکی از نبوغ امام خمینی رحمت‌الله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل بسیج مستضعفین بود.

دارابی ادامه داد: اولین عرصه‌ای که بسیج شروع به فعالیت کرد بحث دفاع مقدس بود که توانست با یک فرمان رهبر انقلاب چنین شگفتی بیافریند و این همت مردم و بسیج بود که در مقابل تمام دنیا ایستاد و یک وجب از خاک را از دست ندادیم.

علی دارابی با اشاره به ویژگی‌های بسیج تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های بسیج ترویج تفکر مقاومت در دنیا است گروه‌های مقاومتی که در منطقه شکل گرفته، برگرفته از همین تفکر بسیج است.

عضو شورای تامین شهرستان تاکید کرد: از اسرائیل یک هیمنه‌ای ساخته بودند به عنوان برترین قدرت نظامی هوایی و اطلاعاتی ولی دیدیم رزمندگان مقاومت در یمن یکی از کشتی‌های رژیم غاصب اسرائیل را توقیف کردند اتفاقی که توسط یک گروه مسلمان هیمنه اسرائیل را به زمین ریخت و مردم دنیا فهمیدند که بُلفی بیش نبوده و این فقط با تفکر بسیجی اتفاق افتاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان اظهار داشت: یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج کار و اقدامات شبانه روزی بسیج است. اگر مدیران و مسولان ما با این تفکر پیش رفتند تمام مشکلات حل خواهد شد و اگر با این تفکر کار کردیم هیچ تهدیدی کشور از سوی ابرقدرت ها نخواهیم داشت.

وی در پایان خاطرنشان گرد: ما بسیجیان باید مبلغان انقلاب اسلامی باشیم و جهاد تبیین کنیم لذا وظیفه داریم امیدآفرینی و تبیین دستاوردها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک