یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ - ساعت ۱۰:۵۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان:

۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اجراء می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان شیروان گفت: در هفته بسیج ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و بصیرتی در قالب ۱ هزار و ۱۵۰ ریز برنامه و ۱۳ برنامه محوری اجرا می‌شود.
 ۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج اجراء می‌شود,

به گزارش عصراترک از شیروان، علی دارابی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته بسیج، فرصت مغتنمی است تا خدمات بسیج   به مردم نشان داده شود.

دارابی با تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری سلام‌الله علیه و شروع هفته بسیج، تقارن این دو را مبارک دانست و افزود: حدود ۴۰ روز است که تمام سردمداران کفر دست به دست هم داده‌اند و در مقابل یک گروه کوچکی از مسلمانان که دفاع از میهن خود را حق خود می‌دانند، صف‌آرایی می‌کنند.

وی ادامه داد: سردمدارانی که خود را مدعی حقوق بشر و عدالت می‌دانند و تمام رسانه‌های آن‌ها که باید اخبار را به صورت صحیح منتشر کنند ولی می‌بینید که کودکان فلسطینی را تروریست و خود را برتر می‌نامند.

علی دارابی تصریح کرد: این نشان از خوی حیوان صفتی این‌هاست که حتی به بیمارستان‌ها، مدارس و پارک‌ها هم رحم نکردند. لذا بر خود وظیفه می‌دانم که از حضور پرشور مردم شیروان در راهپیمایی اعتراضی نسبت به جنایات اسرائیل غاصب تشکر کنم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان، بسیج را یک تفکر و بسیجی را متفکر دانست و خاطرنشان کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها و میدان‌ها همچون جنگ، حوادث غیرمترقبه مثل سیل و زلزله، در کرونا، میادین علمی، در آشوب‌ها و نا آرامی‌ها خود را سپر مردم می‌داند.

علی دارابی هدف از ایجاد بسیج را خدمت به مردم معرفی کرد و ادامه داد: سال پیش رو سال مهم و حساسی است، سال انتخابات و ایجاد یک فضای انتخاباتی است باید تمام همّ و غم ما تلاش برای حضور پر رنگ مردم در انتخابات باشد چرا تمام معاندین، منافقین و دشمنان به دنبال این هستند که مردم را از پای صندوق‌های رای دور و مشارکت را کمرنگ کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان با اشاره به این موضوع که یک عده خواسته یا ناخواسته به زبان گویای منافقین تبدیل شده‌اند، گفت: با تبیین‌گری اصحاب رسانه و با خدمت‌رسانی به مردم می‌توان حضور مردم را در انتخابات پر رنگ کرد پس همه برای مردم باید تلاش کنیم.

علی دارابی اظهار داشت: در هفته بسیج ۲۰ عنوان برنامه در شهرستان شیروان پیش‌بینی شده است که ۱ هزار و ۱۵۰ ریز برنامه دارد و ۱۳ برنامه آن جز برنامه‌های مهم، محوری و قله‌ای است.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه، تجلیل از بسیجیان، برگزاری یادواره شهید آبروی محله، برگزاری یادواره شهدای اصناف و نیروگاه، نشست بصیرتی، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برنامه‌های ورزشی همچون فوتبال، فوتسال و والیبال، اجتماع بسیجیان در ۳ آذر همراه با میقات الصالحین در مصلی نماز جمعه و میز خدمت از این دست برنامه‌ها است.

وی گفت: همچنین شب شعر بسیج توسط بسیج هنرمندان، اعزام گروه‌های جهادی، توزیع بسته‌های معیشتی، افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی، مراسم محوری شست‌و‌شوی امامزاده نقی‌الهادی‌ بازدیدهای علمی بسیجیان از مراکز علمی، برگزاری کارگاه‌های فرزندآوری و ازدواج با همکاری دستگاه‌ها، نواخته شدن زنگ بسیج در مدارس، اجرای پویش نذر خون از ستاد تا پایگاه‌ها، مشارکت در ساخت ۱۳۲ منزل مسکونی محرومین کمیته امداد که در حال ساخت است، ۳۲ پروژه عمرانی در بخش قوشخانه همچون خانه محروم و آبرسانی وجود دارد.

انتهای پیام/حق‌بین

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک