دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس دیدنی ها | کد خبر: ۲۸۷۴۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۲ - ساعت ۱۴:۵
با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور؛

قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای در اسفراین افتتاح شد

قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای در شهرستان اسفراین با حضور سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، صبح امروز با حضور سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در اسفراین، و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی قرارگاه عملیات جهادی پهنه‌ای شهرستان  افتتاح شد.

سردار زهرایی در رابطه با هدف از تشکیل قرارگاه پهنه‌ای افزود: هدف از تشکیل قرارگاه پهنه‌ای منسجم کردن گروه‌های جهادی و پای کار آوردن جوان‌های انقلابی و کمک به دستگاه‌های اجرایی و مهم‌ترین هدف آن تربیت افرادی از جنس انقلاب در این قرار گاه ها است.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدوار هستیم این اقدامی که توسط بسیج انجام می‌گیرد در شبکه سازی برای انقلاب و تشکیلات انقلاب مسمر ثمر و به محرومیت زدایی در حاشیه شهرها کمک کند.

در ادامه این سفر سردار زهرایی به بازدید از کاروان گروه جهادی اصناف و بازاریان شهرستان که نود و ششمین خدمت خود در زمینه‌های خدمات تأسیساتی، خیاطی زنانه و مردانه، کفاشی، لوله‌کشی، برق‌کاری، جوشکاری، تعمیرات دوچرخه و تعمیرات لوازم‌خانگی، را در روستای سست ارائه می‌دادند، پرداخت.

 

 

عکس:حقانی 

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک