یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ - ساعت ۱۳:۳۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسفراین:

رعایت پدافند غیرعامل در حوزه‌های سایبری ضروری است

معاون سیاسی فرماندار اسفراین گفت: رعایت اصول پدافند غیرعامل در حوزه‌های سایبری، دفاع از مقر و تأسیسات زیر ساختی ضروری است.
رعایت پدافند غیرعامل در حوزه‌های سایبری ضروری است,

به گزارش پایگاه عصر اترک از اسفراین، به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان اسفراین به ریاست عیسی آگاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور رابطین پدافند غیرعامل دستگاه‌های اداری و صنایع  این شهرستان برگزار شد.

عیسی آگاهی، معاون سیاسی فرماندار اسفراین در این جلسه گفت: انجام مطالعات پژوهشی از منظر پدافند غیرعامل برای شناخت صحیح ظرفیت ها، توانمندی ها، نقاط قوت و ضعف، تهدیدات و آسیب پذیری ها و مراکز ثقل شهرستان و ارائه راهکارها
و برنامه ریزی های کلی و اجرایی مصون سازی جهت مقابله با تهدیدات دشمن از ضروریات توجه به این مهم است.

وی در ادامه با اشاره به رعایت اصول پدافند غیرعامل در حوزه‌های سایبری، دفاع از مقر و تأسیسات زیر ساختی اظهار داشت: در برنامه‌ریزی و طراحی شهرها باید علاوه بر تعیین کار توانمندی‌ها موردنیاز شهر، با سازماندهی فضاهای مناسب و ارتباطات عملکردی و ساختاری ویژه، اقدامات از پیش اندیشیده‌ای برای حفظ جان مردم در مقابل تهدیدها صورت داده و امکان تداوم بی‌وقفه فعالیت‌های ضروری و کاهش آسیب‌پذیری شهر فراهم شود.

هفته نکوداشت پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۲ با شعار ایران پایدار، به وسعت ایمان، به بلندای امید  پدافند غیرعامل دفاع همه‌جانبه در برابر جنگ ترکیبی از سوم آبان آغاز و لغایت ۱۰ آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک