یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ - ساعت ۲۱:۳۸
مدیرکل اداره حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

راه رستگاری را معلمان به دانش آموزان نشان می دهند

مدیرکل اداره حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان اسفراین گفت: راه رستگاری را معلمان به دانش‌آموزان نشان می‌دهند.
راه رستگاری را معلمان به دانش آموزان نشان می دهند,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین، مهدی الهی راد، مدیرکل اداره حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی  در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان اسفراین اظهارکرد: شما دانش‌آموزان در این مکان به دعوت شهدا آمده‌اید و ثابت کردید که رفقای خوبی برای شهدا هستید و راه شهدا را ادامه می‌دهید.

وی با بیان اینکه گام اول را شهدا تثبیت کردند، افزود: دانش‌آموزان ثابت کردند که در گام دوم انقلاب که گام جهانی‌سازی است نقش دانش‌آموزان پر رنگ است و دانش آموزان امروز پرچم فرهنگ را محکم در دستشان گرفتند و محکم هستند تا این پرچم را به دست صاحبش برسانند.

 مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: نسل کنونی محکم و استوار با تاسی به مقام شهدا به دنبال این است که راه نیمه‌تمام شهدا را تمام کند و عزم جزم برای تحقق گام دوم انقلاب دارد.

الهی راد تأکید کرد: راه رستگاری را معلمان به دانش‌آموزان نشان می‌دهند و دفاع مقدس یکی از مظاهر اصلی نقش‌آفرینی و حضور دانش‌آموزان است که پشت دشمن را به لرزه درآورد.

وی با اشاره به رشادت‌های شهید فهمیده، بهنام محمدی، شهید باقرزاده و شهید علی لندی گفت: این‌ها شهدای دانش‌آموزی بودند که با تاسی به مکتب شهدا و فرهنگ و ایثار عاشورایی تا پای جان جان‌فشانی کردند. دانش‌آموزان نسل جدید مثل علی لندی هم همین راه شهدا را ادامه می‌دهند.

 انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک