یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۴ - ساعت ۱۱:۱
رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی تاکید کرد:

رعایت اصل بی‌طرفی از سوی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات 

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: بی‌طرفی و اجرای ‌دقیق قانون از سوی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید رعایت شود.
رعایت اصل بی‌طرفی از سوی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ,

به گزارش عصر اترک، حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در نشست مشترک هیات‌های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد، تشکیل مجلس شورای اسلامی را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: برای حفظ قوانینی که در مجلس  شورای اسلامی به تصویب می‌رسد نباید غفلت کنیم و سرنوشت آن را به دست نااهلان بدهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: انتخابات مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور و مظهر مشارکت مردم در امور است که رعایت اصل بی‌طرفی و اجرای ‌دقیق قانون از سوی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات  ضرورت دارد.

وی با تأکید بر برگزاری مستمر جلسات ستاد انتخابات شهرستان، بر تعامل مؤثر هیات‌ اجرایی با هیات‌ نظارت بر انتخابات نیز تأکید و خاطرنشان کرد: این جلسات مشترک می‌تواند زمینه همکاری و تعامل را به وجود آورد تا در نهایت با انتخاب نمایندگانی شایسته از سوی مردم شاهد پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌ها باشیم. ‌

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: در ارتباط با شعب اخذ رأی  باید به این نکته توجه کرد که پراکندگی محل استقرار شعب اخذ رأی به شکلی باشد که بهترین و راحت‌ترین دسترسی را برای مردم جهت حضور در پای صندوق رأی فراهم آورد و همچنین این شعب از امکانات مجهز و مناسب به‌ویژه در زیرساخت‌های فناوری برخوردار باشد‌.

ثبت‌نام قطعی ۲۰ داوطلب انتخابات در اسفراین

فرماندار اسفراین نیز در این جلسه از ثبت‌نام نهایی ۲۰ داوطلب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا امروز خبر داد و گفت: چندین جلسه هیات‌ اجرایی به‌منظور بررسی شعب اخذ رأی جهت برگزاری انتخاباتی با مشارکت حداکثری مردم  برگزار شده است.

 مسلم نوری ادامه داد: عمل به قانون، رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم، رویکرد ستاد انتخابات شهرستان و مجریان انتخابات است.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک