یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۴۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ - ساعت ۲۳:۴۳
فرماندار اسفراین:

۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اسفراین مصوب شد

فرماندار اسفراین سهم این شهرستان از اعتبارت مصوب سال ۱۴۰۲ را ۱۴۰ میلیارد تومان ذکر کرد و از جذب صددرصدی اعتبارات شهرستان در سال گذشته خبر داد.
۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای اسفراین مصوب شد,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، مسلم نوری در چهارمین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گفت: سهم شهرستان اسفراین از اعتبارات استان در سال ۱۴۰۲، ۱۴۰ میلیارد تومان است  که برای ۹۳ درصد آن مبادله تفاهم‌نامه انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس بند ۷ مصوبات برنامه پنجم توسعه، پس از این هیچ پروژهٔ جدیدی بدون اخذ مجوز ماده ۲۳ انجام نمی‌شود و اجرای آن از لحاظ قانونی تخلف است.

فرماندار و رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اسفراین همچنین بر پیگیری اعتبارات استانی و ملی از سوی مدیران تأکید کرد و گفت: همه مدیران ادارات باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی از ادارات کل در جهت معرفی و تکمیل پروژه‌ها، اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات فعال‌تر و توانمندتر باشند به همان نسبت درصد اعتبار بیشتری را جذب خواهند کرد.

فرماندار اسفراین در ادامه با اشاره به اهمیت احداث محور اسفراین به نقاب گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان به‌منظور تسریع در تکمیل این محور به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان در تأمین تجهیزات و ادوات مکانیکی کمک نمایند.

وی به دستگاه‌های اجرایی شهرستان گفت: تا بهمن‌ماه سال جاری یک پروژه مهم و اولویت‌دار اداره خود که موجب حل مشکلات مردم می‌شود را معرفی و ارائه نماید.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک