دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ساعت ۲۰:۴۱
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان خبر داد:

اجرای طرح امنیت محله محور در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور توسط کارکنان انتظامی شهرستان شیروان در مناطق آسیب پذیر اجتماعی شهرستان خبر داد.
اجرای طرح امنیت محله محور در شیروان,

 به گزارش عصراترک به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز بارویکرد امنیت محله محور در سطح شهرستان شیروان(شهر زیارت) با هماهنگي مرجع قضائي به مرحله اجرا در آمد.

در طول اجرای این طرح که با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه زیارت و ماموران پلیس آگاهی شهرستان انجام شد: دو نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار 3 گرم مواد مخدر صنعتی(هروئین و شیشه) کشف و یک دستگاه موتور سیکلت در این رابطه توقیف و یک نفر سارق کارخانه خوراک دام دستگیر و به 6 فقره سرقت در این خصوص اعتراف کرد. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه موتور سیکلت توقیفی به پارکینگ انتظامی منتقل شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده نیز بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک