دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ - ساعت ۹:۳۶
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج:

۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف در فاروج توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در اطراف مدارس فاروج اجرا و در همین راستا ۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم نوامیس توقیف شد.
۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف در فاروج توقیف شد,

به گزارش صبح فاروج؛ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی گفت: پلیس به‌منظور پاسخگویی به مطالبات مردمی و جلوگیری از تردد موتورسیکلت‌سوارانی که با حرکات نمایشی و پرخطر، ضمن ایجاد خطرات جانی و مالی برای خود، موجبات وحشت و مزاحمت برای دانش‌آموزان می‌شوند، طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف را به اجرا گذاشت.

وی افزود: مأموران انتظامی در اجرای این طرح تعداد ۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف، مزاحم نوامیس، پلاک مخدوش و فاقد پلاک را توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان فاروج همچنین از معرفی راکبان متخلف به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار داشته و به‌صورت مستمر اجرا می‌شود.

پوربه با تأکید بر اینکه اجرای این طرح صرفاً جهت جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان و دانش‌آموزان عزیز است، افزود: به خانواده‌های عزیز توصیه می‌کنیم از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به افراد کم‌سن‌وسال و فاقد گواهینامه خودداری کنند و حتماً در حین استفاده از موتورسیکلت کلاه ایمنی همراه داشته باشند.

انتهای پیام/م.شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک