یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ - ساعت ۷:۰
رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی خبر داد:

آغاز فاز مطالعاتی سد جدید در خرتوت

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی گفت: مطالعات ایجاد سد جدید در منطقه خرتوت که به پیشنهاد علمای منطقه مطرح شد، آغاز شده است.
 آغاز فاز مطالعاتی سد جدید در خرتوت,

محمد وحیدی، رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اعلام این خبر اظهارکرد: ایجاد این سد برای مدیریت سیلاب‌ها بسیار مؤثر است، امیدواریم با تحقق این مهم اقدامی ماندگار از سوی دولت سیزدهم برای مردم منطقه رقم بخورد.

وحیدی با اشاره به اینکه تبدیل منطقه شیرین‌سو به بخش جدید اتفاق مثبتی است که پیگیری‌های بسیاری برای تحقق این مهم انجام شده است، اظهار کرد: اگر منطقه‌ای محرومیت دارد به این معنا نیست که در این منطقه بزرگان و علما سرمنشاء خدمت نباشند.

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، راز و جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در رفع کاستی‌ها و محرومیت‌های منطقه به عنوان نماینده مردم تلاش شبانه‌روزی داشتیم، ادامه داد: کمک به معیشت مردم هم اولویت دولت سیزدهم و هم اولویت مجلس یازدهم بوده و از این پس نیز تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مطالعات ایجاد سد جدید در منطقه خرتوت که به پیشنهاد علمای منطقه مطرح شد، آغاز شده است و ایجاد این سد برای مدیریت سیلاب‌ها بسیار مؤثر است و امیدواریم با تحقق این مهم اقدامی ماندگار از سوی دولت سیزدهم برای مردم منطقه رقم بخورد.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک