دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ - ساعت ۱۲:۴۴
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان:

اجرای ۱۱۴۶ برنامه طی هفته دفاع مقدس در مانه و سملقان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان گفت: یک هزار و ۱۴۶ برنامه در سطح حوزه‌های بسیج شهرستان مانه و سملقان در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
اجرای ۱۱۴۶ برنامه طی هفته دفاع مقدس در مانه و سملقان,

به گزارش عصراترک، وحید قویدل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان پیش ازظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران شهرستان از اجرایی‌شدن یک هزار و ۱۴۶ برنامه در سطح حوزه‌های بسیج شهرستان مانه و سملقان سخن گفت.

قویدل ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس شعار محوری را ما متحدیم عنوان کرد و افزود: این هفته با نام و یاد شهید دوست‌محمدی اولین شهید اغتشاشات سال گذشته مزین شده است.

وی گفت: ۴۳ عنوان برنامه داریم که در قالب یک هزار و ۱۴۶ برنامه در سطح حوزه و پایگاه اجرا خواهد شد، جهاد تبیین، یادواره شهدا و عطرافشانی مزار شهدا و اجرای برنامه‌هایی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برخی برنامه‌های این هفته است.

این مسئول گفت: باتوجه‌به تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تمامی یادگاران دفاع مقدس در مدارس حضور پیدا کنند و رشادت‌ها و دلاوری‌ها را برای دانش‌آموزان بازگو کنند.

وی برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با امامین جمعه و دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و نواختن زنگ ایثار و مقاومت و برنامه‌محوری ده شب ده مسجد برای حضور مسئولین و رزمندگان در بین مردم را از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان خواند.

قویدل کلنگ‌زنی سایت اداری ناحیه شهرستان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست.

انتهای پیام/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک