دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ - ساعت ۱۰:۵۷
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خبر داد:

ارائه ۲۰۰۰ خدمت در پایگاه‌های سلامت خراسان شمالی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در دهه پایانی ماه صفر حدود دو هزار خدمت در ۹ پایگاه سلامت به مسافران و زائران بارگاه منور رضوی ارائه شد.
ارائه ۲۰۰۰ خدمت در پایگاه‌های سلامت خراسان شمالی ,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر محمدرضا اکبری با بیان اینکه این ۹ پایگاه در شهرهای بجنورد، مانه و سملقان، شیروان و فاروج از ۱۳ تا ۲۳ شهریور برپا شد، افزود: در این مدت علاوه بر ارائه خدمات پزشکی، پرستاری، مراقبتی و آموزشی در پایگاه های سلامت شهری به گروههای هدف متقاضی واکسن کرونا نیز تزریق شد.


وی با بیان اینکه ۱۲۰ نیروی بهداشتی در پایگاه های سلامت حضور داشتند و در شیفت به زائران بارگاه منور رضوی ارائه خدمت کردند، ادامه داد: نیروهای بهداشت محیط نیز در این مدت بر سلامت آب و مواد غذایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظارت داشتند تا سلامت زائران و مجاوران حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) حفظ شود.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از نیروهای حوزه سلامت که در این مدت برای خدمت به زوار حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک