یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۳۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ - ساعت ۸:۱۲
نماینده شهرستان های اسفراین، بام وصفی آباد:

پیگیر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ورزشگاه اسفراین هستم

نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد، در مجلس گفت: از سرپرست وزارت ورزش و جوانان پیگیر مصوبه ۴۰ میلیاردتومانی ورزشگاه دوهزارنفری اسفراین در سفر ریاست‌جمهوری هستم.
پیگیر ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ورزشگاه اسفراین هستم,

امان اله حسین‌پور، نماینده مردم شهرستان‌های اسفراین، بام و صفی‌آباد، در گفت‌وگو با پایگاه خبری عصر اترک، به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اظهارکرد: در روزهای اخیر دیدار و گفت‌وگویی با وزیر  صنعت، معدن و تجارت داشتم که در این دیدار ️در خصوص اقدامات راه‌اندازی معدن البلاغ و کارخانه فراوری محصول️ توسعه صنعت اسفراین و ️راه‌اندازی کارخانه تولید چرخ قطار بحث‌وبررسی شد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده عملیات بهسازی آسفالت محور پرتردد چهل حصار به زرق آباد در حال انجام است و همچنین اعتبار لازم برای آسفالت چند محور دیگر در نظر گرفته شده است تا در روزهای آینده عملیات اجرایی این جاده‌های انجام گیرد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده  سردخانه ۵ هزارتنی به‌عنوان اولین سردخانه مدرن با تکنولوژی نوین در اسفراین به بهره‌برداری رسید که این موضوع برای کشاورزان حوزه انتخابیه بسیار خوشحال‌کننده است.

این نماینده مردم در مجلس گفت: اخیراً نیز دیدار و گفت‌وگویی با سرپرست وزارت ورزش داشتم که در این سفر در خصوص احداث ورزشگاه دوهزارنفری که در سفر رئیس‌جمهور ۴۰ میلیارد تومان برای آن مصوب شد بحث‌وبررسی شد و همچنین پیرامون اصلاح چمن فوتبال اسفراین و چمن مصنوعی بام و صفی‌آباد نیز مباحثی مطرح شد تا اقدامات لازم انجام گیرد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک