شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ - ساعت ۱۰:۱۳
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی:

۱۶۴ پایگاه جشن عاطفه ها در استان برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از برپایی ۱۶۴ پایگاه برای برگزاری جشن عاطفه ها و به منظور جمع‌آوری کمک های مردمی در استان خبرداد.
 ۱۶۴ پایگاه جشن عاطفه ها در استان برپا می‌شود,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی، مجید الهی راد اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها از ۱۵ مردادماه آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برنامه محوری جشن عاطفه‌ها در یکی از مدارس منتخب در روز دوشنبه سوم مهر با نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها برگزار خواهد شد.

الهی راد با اشاره به اینکه در راستای اجرای این برنامه ۱۶۴ پایگاه در دفاتر استان، مراکز نیکوکاری، مدارس و میادین نیز در سطح استان برگزار خواهد شد، افزود: پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها از روز ۳۱ شهریور در محل مصلی بجنورد و میادین اصلی شهرها برپا خواهند شد.

وی ادامه داد: سال گذشته مجموع کمک های نقدی جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌ها پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده و پیش‌بینی می‌شود امسال با کمک‌های مردم نوعدوست استان و خیرین شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون  تومان کمک جمع آوری شود.

این مقام مسئول بیان کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده با موسسات خیریه در استان و تهران برای ۳۱۹ نخبه و دو هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم استان مایحتاج تحصیلی تامین می شود.

وی تصریح کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در سطح استان چشم انتظار کمک‌های خیرین هستند و در تمامی مدارس برخوردار سطح استان پایگاه های جشن عاطفه ها برپا می شود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در تمامی مراکز نیکوکاری رزمایش توزیع بسته های لوازم التحریر با مساعدت خیران برگزار خواهد شد.

وی افزود: خیران و مردم نوعدوست استان می توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ جهت مشارکت در پویش آینده ساز باشیم و تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان واریز کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک