یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ - ساعت ۸:۱۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

آمادگی استان برای خدمت‌دهی به زائران رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: باتوجه‌به نزدیک‌شدن به ایام دهه پایانی ماه صفر همه دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و زائران را در نظر بگیرند.
آمادگی استان برای خدمت‌دهی به زائران رضوی,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی اظهار داشت: باتوجه‌به نزدیک‌شدن به ایام دهه پایانی ماه صفر و تعطیلات پیشرو و افزایش سفرها، همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی در آمادگی کامل باشند و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در نظر گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر خدمات‌دهی به مسافران باید به‌صورت مستمر وجود داشته باشد، گفت: سامان‌دهی و نظارت بر مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی بین‌راهی، مساجد و نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و... در طول مسیر انجام شود تا علاوه بر افزایش رضایت‌مندی، زمینه افزایش جذب و ماندگاری مسافر در استان فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: در زمینه ایمنی مسیر تمام تمهیدات لازم چه در کوتاه‌مدت و چه در بلندمدت موردتوجه دستگاه‌های ذی‌ربط باشد تا خدمات به بهترین نحو به مسافران و زائران حرم رضوی در سفرهای پایان ماه صفر ارائه شود.

وی عنوان کرد: حرکت هر ساله زائران برای زیارت حرم رضوی یک حرکت مردمی و خودجوش است و ارائه خدمات باعث امیدآفرینی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: کاهش آمار تصادفات در جاده‌های استان طی سال گذشته و در سفرهای نوروزی حاصل تلاش و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط استان است.

وی با تأکید بر در پیش بودن ۳ نوبت اوج سفر، ادامه داد: باتوجه‌به اینکه استان خراسان شمالی در مسیر زوار حرم رضوی قرار دارد می‌طلبد تا نسبت به برنامه‌ریزی و ارائه خدمات مطلوب به زائران، اقدام شود.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک