دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ - ساعت ۲۳:۳۶
فرماندار اسفراین:

بازگشایی محور اسفراین به نقاب، دسترسی به خراسان رضوی را ۳۵ کیلومتر کوتاه‌ می‌کند

فرماندار شهرستان اسفراین گفت: بازگشایی محور اسفراین به نقاب را بهره مندی اهالی این دو شهرستان  از جاده آسفالته مطلوب جهت تردد و ارتباط با استان خراسان رضوی و همچنین کوتاه شدن محور تردد حدود ۳۵ کیلومتر عنوان کرد.
بازگشایی محور اسفراین به نقاب، دسترسی به خراسان رضوی را ۳۵ کیلومتر کوتاه‌ می‌کند,

به گزارش پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، مسلم نوری، فرماندار شهرستان اسفراین طی بازدیدی از روند اجرای روکش آسفالت محور روستای چهل حصار و زرق آباد، هدف از اجرای این پروژه را بهره مندی اهالی روستاها از جاده آسفالته مطلوب جهت تردد و ارتباط با مرکز شهرستان عنوان کرد.

در ادامه فرماندار اسفراین همچنین از محور خاکی روستای گمهای اسحاق، اجرای  آسفالت روستای قاسم خان، محور روستای گراتی و همچنین بازگشایی محور بین دو شهرستان اسفراین و نقاب از مسیر روستای کلاته سنجر نیز بازدید کرد.

نوری هدف از  بازگشایی محور اسفراین به نقاب را بهره مندی اهالی این دو شهرستان  از جاده آسفالته مطلوب جهت تردد و ارتباط با استان خراسان رضوی و همچنین کوتاه شدن محور تردد حدود ۳۵ کیلومتر عنوان کرد.

وی در ادامه  از پروژه زیرسازی محور روستای دنج به اسفراین به طول ۵/۵ کیلومتر به منظور آسفالت و شن ریزی واجرای پل بازدید کرد.  اجرای این طرح با مشارکت بسیج سازندگی، خیرین و اهالی منطقه انجام خواهد شد.

در بازدید امروز بخشدار مرکزی اسفراین، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای و رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری اسفراین نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک