دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۶ - ساعت ۷:۱
رئیس شبکه بهداشت شهرستان مانه و سملقان:

نیازمند ورود بخش خصوصی برای راه‌اندازی داروخانه هستیم

رئیس شبکه بهداشت شهرستان مانه و سملقان گفت: در شهرهای تازه‌تأسیس شهرستان مانه و سملقان داروخانه خصوصی وجود ندارد و نیازمند ورود بخش خصوصی برای راه‌اندازی داروخانه خصوصی در این مناطق هستیم.
 نیازمند ورود بخش خصوصی برای راه‌اندازی داروخانه هستیم ,

مرتضی حاتمی، رئیس شبکه بهداشت شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار عصراترک گفت: ۶ داروخانه خصوصی در شهر آشخانه و دو داروخانه دولتی در بیمارستان پورسینا و درمانگاه بسیجیان شهر آشخانه مستقر هستند. 

وی افزود: در مرکز خدمات جامع سلامت شهری شهر پیش‌قلعه  نیز یک داروخانه در ساعات اداری خدمات‌دهی می‌کند.

وی علت نبود داروخانه خصوصی در شهر پیش قلعه را ورود نکردن بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: اگر متقاضی وجود داشته باشد، شبکه بهداشت و درمان  نهایت تسهیلگری را برای راه‌اندازی داروخانه انجام خواهد داد.

حاتمی ادامه داد: تا زمانی که بخش خصوصی در این بخش ورود نکند فقط با همین داروخانه دولتی که در مراکز بهداشت هست، می‌توانیم خدمات‌دهی داشته باشیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان مانه و سملقان و با بیان اینکه قانونی برای تناسب جمعیت با تعداد داروخانه ها وجود ندارد، اظهار کرد: هرکس متقاضی ایجاد داروخانه باشد، می‌تواند برای دریافت مجوز راه‌اندازی داروخانه اقدام کند.

وی با بیان اینکه داروخانه شهر آوا شبانه‌روزی نیست، گفت: این داروخانه در ساعات بعدازظهر هم فعال است و با مرکز بهداشت همکاری دارد.

حاتمی خاطرنشان کرد: در تمامی ۱۲ مرکز بهداشت شهری و روستایی که در سطح شهرستان فعال هستند داروخانه دولتی وجود دارد و از لحاظ تأمین دارو نیز مشکلی نداریم.

انتهای خبر /صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک