شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ - ساعت ۹:۳۹
رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان خبر داد:

تجهیز کلینیک تخصصی شیروان به دستگاه سونوگرافی مبله

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان گفت: یک دستگاه سونوگرافی مبله، با هدف گسترش خدمات‌رسانی به بیماران کلینیک تخصصی این شهر خریداری شده است.
تجهیز کلینیک تخصصی شیروان به دستگاه سونوگرافی مبله,

به گزارش عصراترک، به نقل از فارس امین خردمند، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان اظهار کرد: یک دستگاه سونوگرافی مبله، با هدف گسترش خدمات‌رسانی به بیماران کلینیک تخصصی این شهر خریداری شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه کلینیک تخصصی شیروان، فقط به یک دستگاه سونوگرافی پرتابل مجهز بود که بیشتر در مواقع ضروری و اورژانسی مورد استفاده قرار می‌گرفت بر آن شدیم تا این مرکز را به سونوگرافی مبله مجهز کنیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)  افزود: هزینه این دستگاه بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان است و بدلیل پرتابل بودن و جابجایی راحت‌تر و در دسترس بودن، برای شناسایی دقیق بیماری‌ها توسط پزشکان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خردمند تصریح کرد: دستگاه سونوگرافی مبله، که مجهز به علم و تکنولوژی روز است، به بیمارستان امام خمینی(ره) تحویل گردیده و منتظر نصب آن توسط شرکت عامل هستیم که بزودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک