شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۳ - ساعت ۹:۲۶
استاندار خراسان‌شمالی خبر داد:

هدفمند کردن تحصیل دانش‌آموزان از طریق ایجاد هنرستان ها

استاندار خراسان‌شمالی از راه‌اندازی یه هنرستان درشهرستان فاروج خبرداد و گفت: تحصیل دانش‌آموزان ازطریق ایجاد هنرستان ها هدفمند می‌شود.
هدفمند کردن تحصیل دانش‌آموزان از طریق ایجاد هنرستان ها,

به گزارش عصراترک، محمدرضا حسین نژاد در شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: خراسان شمالی دارای صنایع بزرگ نظیر صنایع تبدیلی، شیمیایی، فلزی و… در سطح کشور است لذا با تربیت نیروهای متخصص در آینده باید شاهد به کار گیری فرزندان استان در این صنایع باشیم.

وی ادامه داد: باید مهارت آموزی به همه دانش آموزان و تربیت نیروی انسانی متخصص مورد توجه باشد؛ تربیت دانش آموزان به گونه‌ای باشد که فضای ذهنی صرفاً به سمت مدرک گرایی و پشت میز نشینی سوق پیدا نکند.

وی با بیان اینکه باید فکر و ذهن دانش آموزان به سمت تولید سوق داده شود، افزود: مسیر دانشگاه‌ها و صدور مدرک نیز باید متناسب با شرایط محیطی هر استانی تعیین شود.

حسین نژاد با اشاره مبادله موافقت نامه برای ساخت یک هنرستان در شهرستان فاروج، گفت: با احداث هنرستان‌ها در استان تحصیل دانش آموزان را جهت دار خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: باید مهارت آموزی متناسب با نیازهای استان باشد تا مدرک گرفته شده در بازار کار استفاده شود.

انتهای پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک