یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ - ساعت ۲۲:۲۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسفراین،

طرح یاریگران زندگی در ۸ روستای اسفراین آغاز شد

معاون سیاسی فرماندار شهرستان اسفراین گفت: طرح یاریگران زندگی در روستا باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از مواد مخدر در مرحله نخست در ۸ روستای این شهرستان اجرا می‌شود.
طرح یاریگران زندگی در ۸ روستای  اسفراین آغاز شد,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین، عیسی آگاهی با اعلام این خبر افزود: هدف از اجرای این طرح، ترویج سبک زندگی سالم در راستای برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد است.

 

وی با بیان اینکه دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد نقش مهمی در اجرایی‌شدن طرح‌ دارند، افزود: دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و نشاط اجتماعی با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و با آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مناسب برای حفظ سلامتی افراد سالم جامعه از ابتلا به آسیب‌های اجتماعی ناشی از اعتیاد به مواد مخدر تلاش خواهند کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسفراین با اشاره به  اینکه هم اکنون در محلات شهری و روستایی، برنامه‌ها و خدمات پیشگیری از اعتیاد اجرا می‌شود افزود: گسترش نشاط اجتماعی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت رسوم مذهبی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای گسترش فرهنگ پیشگیری از اعتیاد در محیط‌های عمومی در اجرای این طرح مؤثر خواهد بود.

 

وی تصریح کرد؛ در جهت اجرای این طرح و در راستای نشاط اجتماعی در روستاهای هدف، برنامه‌هایی از قبیل برپایی جشن‌های مردمی با اجرای مسابقات ورزشی بومی محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی سلامت و مهارت زندگی انجام می‌شود و از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد نیز استفاده خواهد شد.

 

انتهای خبر/س ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک