دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ - ساعت ۱۳:۱۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد:

۳۴۴۹ زائر اربعین از خراسان شمالی به مرز مهران اعزام شدند 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: از ابتدای شروع طرح اربعین ۳ هزار و ۴۴۹ زائر از خراسان شمالی با ۱۲۹ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شدند.
۳۴۴۹ زائر اربعین از خراسان شمالی به مرز مهران اعزام شدند ,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمد مشتری گفت: با توجه به این که اوج بازگشت زائران اربعین از شب گذشته (۱۱ شهریور) آغاز شده است همه همکاران این اداره کل با همکاری صنوف و تشکل‌های صنفی، تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی استان را به پایانه برکت اعزام کرده‌اند تا هم استانی‌های گرامی برای برگشت از این سفر معنوی با کمبود وسیله نقلیه مواجه نشوند.

مشتری تاکید کرد: از تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی برای بازگشت زائران اربعین حسینی استان از مرز مهران استفاده می‌کنیم.

وی افزود: از ابتدای شروع طرح اربعین (۲۷ مرداد) تا ۱۱ شهریور، ۳ هزار و ۴۴۹ زائر از خراسان شمالی با ۱۲۹ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی شامل ۱۲۴ دستگاه اتوبوس، یک دستگاه مینی بوس و ۴ دستگاه سواری کرایه عمومی به مرز مهران اعزام شدند.

وی با اشاره به ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور اظهارکرد: توصیه می‌شود زائرانی که برای بازگشت به استان اقدام می‌کنند در صورتی که با تاخیر اتوبوس مواجه شدند در مکان‌هایی که به منظور استراحت در نظر گرفته شده، مستقر شوند تا در اسرع وقت ناوگان مورد نیاز برای جا به جایی آنان به شهرستان‌های استان تامین شود.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک