سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ - ساعت ۱۳:۵
استاندار خراسان شمالی:

مدیران خراسان شمالی پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور باشند

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران استان برای اجرای مصوبات و جذب اعتبارات سفر رئیس جمهور پیگیری و مکاتبات لازم را انجام دهند.
مدیران خراسان شمالی پیگیر اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور باشند,

به گزارش گروه دریافت خبر صبح فاروج؛ محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی گفت: مکاتبه دستگاه‌های اجرایی استان به وزارت خانه‌ها برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور ضروری است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: مصوبات سفر رئیس جمهور در سه بخش تعهدات استانی، وزارت خانه‌ها و سازمان برنامه و بودجه کشور گنجانده شده است لذا صرف تنها انجام تعهدات استانی کافی نیست و پیگیری‌ها باید به صورت همزمان انجام شود.

وی در خصوص اهمیت اشتغالزایی روستایی نیز خاطر نشان کرد: ماندگاری روستاییان با اجرای طرح‌های مختلف باید افزایش یابد زیرا تأثیرگذاری مستقیم بر اقتصاد روستا خواهد داشت.

حسین نژاد در ارتباط با اهمیت جایگاه داده‌های مکانی نیز، گفت: هر نوع تصمیم گیری نیازمند شناخت و اطلاعات است لذا وجود داده‌های مکانی در موضوعات مختلف قابلیت استفاده را دارد بنابراین تمام دستگاه‌های اجرایی استان کمک و همراهی لازم را داشته باشند.

گفتنی است تغییر سهم دستگاهی موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲، توزیع اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان، اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستاهای هدف استان و الحاق به محدود شهرستان اسفراین در راستای نهضت ملی مسکن در این نشست تصویب شد.

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک