شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۱۰ - ساعت ۱۰:۱۴

پارک محله‌ای رزاز در شیروان راه‌اندازی خواهد‌شد

معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان از راه اندازی پارک محله‌ای رزار شیروان خبرداد و گفت: این پارک با مساحتی بالغ بر ۴هزار و ۸۰۰مترمربع به زودی افتتاح خواهدشد.
پارک محله‌ای رزاز در شیروان راه‌اندازی خواهد‌شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، علی بلخن، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان از راه‌اندازی پارک محله‌ای رزاز شیروان خبر داد و اظهار کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر ۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع بزودی افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه این پارک محله‌ای دارای ۲ هزار متر پیاده‌رو و ۹۰۰ متر جدول است، گفت: حدود ۳۰۰ متر زمین ورزشی رو باز با پوشش چمن مصنوعی برای اولین بار در شیروان در حال تکمیل است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شیروان افزود: از دیگر امکانات این پارک محله‌ای ۲۶۳ مترمربع عملیات سنگی، آب‌نما، و دیواره همراه با ۱۴۰ متر آلاچیق، ۹۵ متر پارک بازی کودکان، ست‌های ورزشی، نگهبانی، نمازخانه و فضای سبز و گلکاری شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: از مزایای این پارک مسیر مناسب‌سازی شده جهت توان‌خواهان عزیز است که به راحتی در این پارک تردد نمایند.

وی در پایان اعتبار ساخت این پارک را ۲۵ میلیارد ریال اعلام و تاکید کرد: ساخت این طرح ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی افتتاح خواهد شد.

انتهای خبر/ ح

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک