یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۶/۰۷ - ساعت ۱۰:۱۴
فرماندار شهرستان گرمه:

توسعه چشمگیر فعالیت‌های عمرانی در گرمه طی دولت سیزدهم

فرماندار شهرستان گرمه گفت: در حوزه عمرانی فعالیت دولت مردمی و انقلابی در شهرستان گرمه از شهریور ۱۴۰۱ الی شهریور۱۴۰۲ بسیار چشمگیر بوده است.
توسعه چشمگیر فعالیت‌های عمرانی در گرمه طی دولت سیزدهم,

به گزارش عصراترک از گرمه، عبدالحسین قاضوی گفت: در حوزه عمرانی فعالیت دولت مردمی و انقلابی در شهرستان گرمه از شهریور ۱۴۰۱ الی شهریور۱۴۰۲ بسیار چشمگیر بوده است.

وی تصریح کرد: در خصوص راهداری بهسازی و بازیافت سرد اسفالت محور گرمه -سنگ سوراخ با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و همچنین گازرسانی به ۱۹ روستا به بهره برداری رسید.

قاضوی خاطرنشان کرد: در خصوص نهضت ملی مسکن رشد دو برابری در تحویل زمین داشته‌ایم و بیش از ۳۵۰ واحد در حال ساخت می‌باشند که در این خصوص ۶۵ هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.

وی در ادامه گفت: در خصوص سد گلمندره تخصیص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار و پیشرفت ۸۸ درصدی این سد را در دولت سیزدهم داشته‌ایم.

قاضوی تصریح کرد: پروژه پست فوق توزیع برق در ناحیه صنعتی شهید محمدزاده با خط انتقال ۱۷ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بهره برداری از فاز توسعه یافته تولید گوجه فرنگی ستاره اکباتان با اعتباری بالغ بر ۹/۵ میلیارد تومان و پیشرفت ۸۵ درصدی دو واحد گلخانه هیدرویونیک در شهرستان از فعالیت‌های حوزه جهادکشاورزی می‌باشد.

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک