مدیر کل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی گفت: میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در پایانههای عمومی مسافری خراسان شمالی برپا شد.
به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل خراسان شمالی اظهارکرد: میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی همزمان با آغاز طرح جابهجایی زائران اربعین حسینی به منظور خدمترسانی هرچه بیشتر به زائران برپا شده است.
مشتری افزود: کارشناسان این ادارهکل به صورت مستمر در مکانهای در نظر گرفته شده حضور دارند و راهنما و پاسخگوی زائران هستند.
وی اظهارکرد: نرخهای مصوب جابجایی زائران اربعین حسینی نیز در پایانههای عمومی مسافری نصب شده است و شرکتهای مسافری موظفند فروش بلیتها را بر اساس نرخهای اعلام شده انجام دهند.
وی ادامه داد: زائران و مسافران میتوانند شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها پیگیری کنند.
انتهای خبر/گ