دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۲۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ - ساعت ۸:۴۸
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی:

کارخانه آلبلاغ به‌زودی راه‌اندازی می‌شود

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه معدن آلبلاغ به‌زودی در شهرستان اسفراین کلنگ‌زنی خواهد شد که با راه‌اندازی این کارخانه، فراوری روی به‌صورت مستقیم در شهرستان انجام می‌شود.
کارخانه آلبلاغ به‌زودی راه‌اندازی می‌شود,

امان‌الله حسین‌پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: این دوره بین مجمع نمایندگان خراسان شمالی همدلی خوبی جریان داشته و این همراهی باعث شده تا اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه عقب‌افتادگی‌ها در استان بالا و شاخص‌ها تقریباً ثابت بوده، گفت: این در حالی است که با پیگیری‌های صورت‌گرفته موفق شدیم تا اعتبارات ملی خوبی را در سفر ریاست‌جمهوری به استان تخصیص دهیم.

حسین‌پور اضافه کرد: در سفر حجت‌الاسلام رئیسی به خراسان شمالی اعتبارات خیلی خوبی مصوب شد، اما متأسفانه تخصیص اعتبارات به‌کندی و با سرعت پایینی در حال پیش رفتن است.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت‌های تأمین آب استان حرکت بزرگی رقم خورده است، گفت: در صورتی که آب سرانی برای تأمین آب شهرستان‌های بجنورد، اسفراین، شیروان و فاروج محقق شود، در واقع انقلاب بزرگی در آینده آبی استان ایجاد خواهد شد.

وی ابراز داشت: با تخصیص‌پیداکردن اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به خراسان شمالی کارها با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت و در موضوع جاده‌های بخش جنگل گلستان، اسفراین، راز و جرگلان رخ خواهد داد.

حسین‌پور با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش جاده‌های روستایی، ۲ هزار میلیارد تومان در بخش کشاورزی تخصیص اعتبار شده است، گفت: گفتنی است که در مجموع ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات قابل‌توجهی است که محقق شود، بخش‌های زیادی از کمبودهای استان را جبران خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان اسفراین جاده‌های روستای در حال فعالیت هستند و تقریباً کار روبه‌اتمام است، گفت: دررابطه‌با جاده‌های بین‌شهری که قبلاً ۱٫۵ کیلومتر انجام شده بود به ۱۰ کیلومتر رسیده و ۲۵ کیلومتر دیگر که جذب اعتبار شده به‌زودی کارش آغاز خواهد شد.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک