دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ - ساعت ۲۳:۳۳
فرمانده انتظامی اسفراین:

۲ رمال و دعانویس کلاهبردار در اسفراین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اسفرین گفت: دو نفر که از طریق دعانویسی و رمالی از شهروندان اسفراینی دریکی ازروستاهای شهرستان کلاهبرداري مي کردند ، توسط پلیس دستگير شدند.
2 رمال و دعانویس کلاهبردار در اسفراین دستگیر شدند,

به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک از اسفراین، محمد روهنا، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین اظهار داشت: در پي اخبار واصله از شهروندان مبني بر کلاهبرداري توسط دو نفر دعانویس و رمال در یکی از روستاهای شهرستان اسفراین ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه عباس آباد قرار گرفت. 

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پلیسی مخفيگاه متهمان را که اقدام به کلاهبرداري از طريق دعانویسی و رمالی مي کردند، شناسايي و با حضور میدانی دادستان طي عملياتي غافلگيرانه انان را حين انجام بزه ارتکابي دستگير کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین افزود: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به کسب درآمد از طریق رمالی و دعانویسی از طریق فریب شهروندان به بهانه‌های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی و مالی اعتراف کردند . 

 روهنا با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های خانواده ها نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب شهروندان بوده و چه بسا زمینه ساز مشکلات و گرفتاری های دیگری برای خانواده ها خواهند شد.

انتهای خبر/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک