یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ - ساعت ۹:۱۲
شهردار جاجرم:

روشنایی و برق رسانی بلوار شهید فهمیده تامین شد

شهردار جاجرم گفت: روشنایی بلوار شهید فهمیده با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری جاجرم تامین شد.
روشنایی و برق رسانی بلوار شهید فهمیده تامین شد,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، محمد ایزدی، شهردار جاجرم با اشاره به پایان دغدغه چندین ساله، هزاران شهروند ساکن در شهرک‌های اقماری و شروع عملیات برق‌رسانی و نورپردازی بلوار شهید فهمیده گفت: بولواری که سایت مسکن‌های مهر و شهرک فرهنگیان و سایر شهرک‌های اقماری تازه تاسیس را به هسته مرکزی شهر متصل می‌کند به علت نبود نور کافی در شب و تردد بالای وسایل نقلیه و عبور شهروندان از این بولوار، مشکلاتی را به دنبال داشت.

ایزدی افزود: ضمن تقدیر از همراهی مجموعه شرکت برق شهرستان در اجرای پروژه‌های شهری، تامین روشنایی بلوار شهید فهمیده که از ماه گذشته شروع شده بود با نصب ۲ هزار و ۳۰۰ متر شبکه کابل گذاری، نصب ۱۰۳ چراغ و یک دستگاه ترانس ۱۵۱۵ با تلاش ستودنی پرسنل شرکت برق به صورت کامل مورد بهره‌برداری واقع شد.

وی تصریح کرد: تامین روشنایی و برق‌رسانی بلوار فهمیده از سال گذشته در دستور کار شهرداری جاجرم قرار گرفت و با برگزاری سه جلسه که با حضور قائم مقام و مدیران استانی و شهرستانی شرکت برق، ریاست شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری برگزار شد توجه ویژه به شهرک‌هایی که در سنوات گذشته ایجاد و خدمات مطلوب تا کنون به آنان ارائه نشده مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا تفاهم نامه لازم  منعقد شد.

ایزدی ادامه داد: بلوار شهید فهمیده با طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر فاقد هر گونه روشنایی است که دغدغه چندین ساله ساکنین آن محلات محسوب می‌شود همچنین تهدیدی برای امنیت و سلامت ساکنین شهرک‌های مورد نظر بوده که با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بین شهرداری و اداره برق، تامین روشنایی و برق‌رسانی خواهد شد.

وی ابراز داشت: پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال از محل منابع داخلی شهرداری به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک