یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ساعت ۷:۲۷
شهردار جاجرم:

۳۰هزار مترمربع از معابر خاکی جاجرم آسفالت شد

شهردار جاجرم گفت: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده و ۳۰ هزار متربع از معابر خاکی شهر آسفالت شد.
۳۰هزار مترمربع از معابر خاکی جاجرم آسفالت شد,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، محمد ایزدی شهردار جاجرم عنوان کرد: شهرداری در مسیر خدمت‌رسانی هدفمند و متوازن به شهروندان تلاش کرده است از تمام ظرفیت‌ها استفاده کند تا شاهد افزایش رضایت‌مندی شهروندان باشیم.

وی بهبود وضعیت آسفالت معابر را یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان عنوان کرد: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری بهبود وضعیت آسفالت معابر شهر است، از این رو عزم جدی شهرداری برای نهضت آسفالت معابر سطح شهر اجرایی شده و ۳۰ هزار متربع از معابر خاکی شهر آسفالت شد.

ایزدی اجرای نهضت آسفالت را از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری در سال جاری دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت بهسازی روکش آسفالت بعضی از معابر و براساس اولویت‌بندی، آسفالت کردن معابر مناطق کمتر برخوردار و تازه شکل گرفته را در دستور کار قرار داده و در حال حاضر عملیات اجرای روکش آسفالت در خیابان‌های باهنر، شهید چمران جنوبی، ولیعصر ۱۰، خیابان مطهری غربی، معبر فرعی آزادی ۶، خیابان جدید الاحداث ۱۵خرداد، باند پیاده‌رو گلخانه پارک لاله، کوچه فخران ۸ و محله عارف را به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک