دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ - ساعت ۵:۰
دبیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی:

۲۱۵ فعال قرآنی از خراسان شمالی وارد گردونه رقابت مدهامتان شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: ۲۱۵ فعال قرآنی از این استان برای رقابت در رشته‌های مختلف مسابقات قرآنی مدهامتان، ثبت نام کرده‌اند.
 ۲۱۵ فعال قرآنی از خراسان شمالی وارد گردونه رقابت مدهامتان شدند,

 

حجت‌الاسلام‌ حبیب‌الله‌ پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: این مسابقات ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که می‌بایست برای ثبت نام و اعلام آمادگی،  به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.
حجت الاسلام پاکدامن همچنین اعلام کرد: آزمون در رشته هاي مفاهيم قرآن کريم، حفظ جز ۳۰ و معارف اهل بيت عليهم السلام، ویژه افرادی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند، هم اکنون به صورت مجازی در حال برگزاری است و این افراد، تا پایان ۳۱ تیرماه جاری،  از طریق سامانه بچه‌های مسجد و در پروفايل خود از مسير فعاليت‌هاي من وارد قسمت آزمون‌ها شده و با ورود به سامانه آموزش‌هاي الکترونيک در اين آزمون ها شرکت کردند.
وی بار دیگر بخش‌های این مسابقه را معرفی کرد و افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش کلی ویژه اعضا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبّری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت و نیز بخش کانونی  در رشته‌های طرح مسجد پایگاه قرآنی، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: افراد ثبت نام کننده می‌توانند در سه رده سنی  کودکان زیر ۷ سال، نوجوانان رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و  جوانان نیز برای فعالان قرآنی 1۷ تا ۳۰ سال با هم رقابت کنند.
وی در تکمیل مطالب فوق توضیح داد:  مسابقات قرآنی مدهامّتان به صورت غیر حضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود و شرط احراز رتبه در مرحله استانی و کشوری، کسب حداقل ۷۰ درصد کل امتیازات رشته مورد نظر است.
پاکدامن تصریح کرد: از ابتدای اعلام فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» طی اردیبهشت ماه ۲۱۵ علاقمند و فعال مسجدی استان ثبت نام کرده‌اند که داوطلبان می‌توانند تا پایان تیرماه نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک