دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۸ - ساعت ۱۲:۳۱
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی:

موانع تامین برق بزرگ‌ترین واحد تولید منیزیم شرق کشور برداشته شد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: در پی درخواست بزرگ‌ترین واحد تولیدی منیزیم شرق کشور مبنی بر افزایش قدرت انشعاب و رفع مشکلات در حوزه انرژی، شرکت توزیع نیروی برق استان، اقدام فوری در این زمینه انجام داد.
 موانع تامین برق بزرگ‌ترین واحد تولید منیزیم شرق کشور برداشته شد,

به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک، حسن چاهی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با اعلام این خبر اظهارکرد: با توجه به این که کارخانه تولید منیزیم یکی از شرکت‌های مهم شرق کشور است و رشد تولید و توسعه آن، کمک شایانی به اقتصاد کشور و اشتغال استان خواهد کرد، در همین راستا و در پی درخواست آن کارخانه، تمامی مشکلات مربوط در حوزه انرژی رفع و برداشته شد.

چاهی ادامه داد: به همین منظور با تشکیل نشست تخصصی در شهرستان گرمه، ۷۰۰ و ۷۰ متر شبکه فشار متوسط دو مداره، تقویت ترانس برق از ۵۰ به ۳۱۵ کیلوولت و همچنین افزایش قدرت انشعاب مشترک از ۷۰۰ کیلووات به ۲.۵ مگاوات برای این واحد نصب و احداث شد.

وی افزود: همچنین این مشترک صنعتی درخواست یک مگاوات قدرت انشعاب بیشتر دارد که در کمیته‌های تخصصی این شرکت در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان شمالی با بیان این که این شرکت خود را موظف به رفع موانع تولید در بخش انرژی استان می‌داند، تاکید کرد: ضرورت دارد همه مدیران این شرکت تمامی درخواست‌های مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی استان را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و نسبت به رفع هر گونه مشکل اقدام فوری کنند.

پیش تر نیز مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی پس از دریافت درخواست افزایش قدرت انشعاب از این واحد صنعتی، طی بازدید میدانی دستور سریع بر رفع موانع تامین برق این شرکت و همه واحدهای تولیدی استان را صادر کرده بود. 

 چاهی اضافه کرد: در حال حاضر نیز تعداد ۸ دستگاه ترانس با ظرفیتی بیش از ۳۲ هزار کیلووات آمپر در شهرک صنعتی گرمه فعال است و بیش از ۶ هزار متر شبکه فشار متوسط در داخل این شهرک احداث شده است.

وی در پایان با بیان این که برای تسهیل رفت و آمد و حمل و نقل در این شهرک نیز ۴ هزار متر شبکه روشنایی معابر احداث شده است، گفت: در راستای تحقق شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید، از همه مشترکان تقاضا داریم برای گذر موفق از پیک برق تابستان جاری نسبت به مدیریت مصرف بهینه با استفاده از راهکارهای ساده این شرکت را یاری کنند. 

شایان ذکر است محصولات تولیدی منیزیم در زمینه ساخت قطعات هواپیما و صنایع هوا و فضا کاربردهای فراوان دارد.

انتهای پیام/قهرمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک