شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ - ساعت ۱۱:۲۵
مدیرکل راه‌و‌شهرسازی خراسان شمالی:

۱۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر شیروان ساخته می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از احداث هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر شیروان خبر داد.
۱۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر شیروان ساخته می‌شود,

قاسم قاسمی، مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در گفت‌و‌گو باخبرنگار عصراترک با بیان این خبر اظهار داشت: مشکل تامین زمین در شهر شیروان حل شده است و طی هفته جاری بر اساس تعهد پیمانکار، تجهیز کارگاه، احداث یک هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در زمین کنار اداره فنی و حرفه ای شیروان انجام خواهد شد.

قاسمی افزود: تاکنون ۳۰۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر شیروان در حال احداث است که از این تعداد ۱۴۴ واحد مربوط به بنیاد مسکن، ۴۸ واحد پروژه برکت شیروان، ۶۰ واحد نانوایان و ۵۴ واحد مربوط به مهر اتحاد است و پروژه های مذکور به صورت میانگین از ۲۰ درصد تا ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده ۵۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های زیربنایی شامل آماده سازی کوی وحدت، احداث مدرسه، احداث کلانتری و همچنین احداث ۲ دیوار حائل در کوی وحدت شیروان در نظر گرفته شده است که تاکنون پیمانکار آماده سازی شامل آسفالت جوی و جدول گذاری با مبلغ قرارداد ۱۸۰ میلیارد ریال تعیین شده است که این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

قاسمی خاطر نشان کرد: با پیگیری های دکتر جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و دکتر اسماعیل زاده، فرماندار شیروان زمین برای احداث یک مجموعه فرهنگی نیز در بین شهر خانلق و کوی وحدت شیروان تحویل خواهد شد و کار احداث این پروژه نیز بزودی آغاز خواهد شد.

مدیر کل راه‌و‌شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: در خصوص احداث فضای سبز در کوی وحدت، مقرر شد جلسه ای با شهرداری شیروان گذاشته شود و همزمان با پروژه آماده سازی، فضای سبز نیز در این شهرک احداث شود.

قاسمی یادآور شد: با اقدامات خوبی که در شهرک کوی وحدت شیروان در حال انجام است بزودی این شهرک به یکی از شهرک های خوب استان تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک