شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ - ساعت ۵:۱
فرمانده انتظامی شیروان:

اعضای باند سارقان حرفه‌ای به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند

فرمانده انتظامی شیروان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شیروان، باند ۸ نفره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی و قطعات و محتویات خودرو با ۱۷ فقره سرقت متلاشی شد.
اعضای باند سارقان حرفه‌ای به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند ,

 به گزارش گروه دریافت خبر عصر اترک، مجید یگانه‌پور، فرمانده انتظامی شیروان در پی سرقت‌های منازل، مشاعات ساختمان، قطعات و محتویات خودرو از شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پليس آگاهی اين شهرستان قرار گرفت و سارقان شناسايی کردند.

وي با اشاره به اینکه مأموران با انجام یک‌سری اقدامات پليسی موفق شدند مخفيگاه متهمان را شناسايی و آنها را دستگیر کنند، افزود: در بازرسی از مخفيگاه تعداد زیادی اقلام مسروقه شامل لوازم منزل، مشاعات ساختمان، قطعات و محتویات خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های پلیس، به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند، یادآور شد: اعضای این باند در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پايان بيان داشت: شهروندان از تردد افراد مشکوک به داخل مجتمع‌های مسکونی و اعتماد بی جا به افراد غريبه و ورود آنها به حريم منازل مسکونی که باعث سوءاستفاده سارقان شده و با شناسايی موقعيت و وضعيت منازل موردنظر در هر فرصتی اقدام به سرقت می‌نمایند جلوگيری کنند و از همشهريان عزيز خواستاريم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری‌رسان ما در برقراری نظم و امنيت باشند.

 

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک