یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۵ - ساعت ۱۱:۱۲
معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره):

مردم نقش مهمی در توسعه محلات دارند

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه نقش مردم در توسعه محلات، نقش قابل توجهی است، گفت: در اجرای طرح ۲۰۲۰ محلات کم برخورار این مهم به طور ویژه توجه شده است.  
 مردم نقش مهمی در توسعه محلات دارند,

به گزارش عصراترک، حبیب الله آسوده، معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ظهر امروز در همایش طرح ۲۰۲۰ محلات کم برخورار خراسان شمالی اظهار داشت: اجرایی شدن این طرح در کنار خدمتی که ارایه می‌دهد اگر در گام دوم انقلاب به آن پرداخته نمی‌شد یک خلا بود.

وی ادامه داد: نقش مردم در توسعه محلات خودشان نقش قابل توجهی است که در این طرح به کار گرفته شده است و در حال حاضر ایفای نقش مردم در نقاط مختلف کشور در حال انجام است.

آسوده گفت: در اجرای طرح محلات کم برخوردار، یکپارچگی مدیریت در حال تمرین است، زیرا موازی کاری در نظام کم نیست، براین اساس در حال تمرین هستیم و در هر استان یک دستگاه محور و بقیه همراه هستند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های جدی در گام دوم انقلاب، کادر سازی مدیر و منابع انسانی انقلابی است که از گام اول تجربه کسب کرده باشند.

انتهای پیام/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک