دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ - ساعت ۲۲:۱۵
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی اسفراین:

قرارگاه بسیج سازندگی آماده رفع محرومیت و مشکلات مردم استان است

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی اسفراین گفت: قرارگاه بسیج سازندگی آماده رفع محرومیت و مشکلات مردم استان است.
 قرارگاه بسیج سازندگی آماده رفع محرومیت و مشکلات مردم استان است,

 مجتبی مداحی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی، در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در اسفراین گفت: حضرت آقا در بیانیهٔ گام دوم فرموده‌اند ما در استفاده‌ نکردن از ظرفیت‌ها رتبهٔ اول دنیا را داریم.

مداحی اضافه کرد: برای رفع مشکلات عمرانی هم آن‌قدر ظرفیت هست که اگر از آنها غفلت نکنیم و کمی همت کنیم و مدیریت جهادی داشته باشیم می‌توان با حداقل اعتبار حداکثر بهره‌برداری را داشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت مردم و مخصوصا جوانان بهترین و اصلی‌ترین ظرفیت است، گفت: هر جوان یک نیرو  برای حل مشکلات منطقهٔ خودش است.

وی افزود: ظرفیت مردم، امکانات در اختیار دستگاه‌های اجرایی، ظرفیت دهیاری‌ها، ظرفیت خیرین، ظرفیت تعاملات و بسیاری ظرفیت‌های دیگر در جامعه وجود دارد که می‌توان با استفاده از این ظرفیت‌ها کارهای بزرگ به‌ظاهر نشدنی را شدنی کرد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی تأکید کرد: مهم‌ترین مؤلفه برای رفع مشکلات رفع محرومیت در درجهٔ اول (پای‌کار بودنِ خودِ مردم) است، اگر مردم ارادهٔ انجام کاری را بکنند مطمئناً کار انجام خواهد شد.

 وی گفت: بسیج سازندگی هم که به فرمان مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۹ تشکیل شده است در کنار مردم و کمک‌کننده و تسهیلگر موانع و مشکلات است.

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک