یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۱۲ - ساعت ۱۸:۵۴
به مناسبت دهه امامت و ولایت:

نمایشگاه خوشنویسی در جاجرم افتتاح شد

با حضور فرماندار جاجرم و روسای ادارات به مناسبت دهه امامت و ولایت سی اثر خوشنویسی از استاد محمدرضا زمانی در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی جاجرم به مدت ۱۰ روز به نمایش گذاشته شد.
نمایشگاه خوشنویسی در جاجرم افتتاح شد,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، مصطفی حاج‌زاده، فرماندار شهرستان جاجرم در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: هنر خوشنویسی دارای لطافت خاصی است و همواره مورد توجه بوده و فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است از اینگونه فعالیتها حمایت داشته باشد.

وی بیان داشت: خلق اثر زیبا توسط افراد به معنی این است که صاحب اثر دارای اندیشه‌ای بلند است.

علی اصغر شکوری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: این نمایشگاه به منظور ترویج فرهنگ خوشنویسی در جامعه و حمایت از هنرمند بوده و اینگونه اثرها علاوه بر جذابیت باعث نشاط و شادابی جامعه هنری می‌شود و این نمایشگاه بیانگر این است که هنر و هنرمند جاجرم  پویا و بانشاط است.‌

شکوری گفت: خوشنویسی لذت روحی و معنوی را در پی دارد و ما تلاش می‌کنیم که حمایت لازم را از هنر خوشنویسی داشته باشیم.

محمدرضا زمانی، مسئول انجمن خوشنویسی جاجرم نیز در این آیین گفت: حمایت از هنرمندان از اولویت‌ها محسوب می‌شود و پاسخ به نیاز آنها باعث پیشرفت هنر و هنرمند خواهد شد.

نمایشگاه خوشنویسی به مناسبت هفته امامت و ولایت و با موضوع شعر و احادیث و هم چنین سخنان گهر بار حضرت امام علی «علیه السلام»، به مدت ۱۰ روز صبح ها از ۹ الی ۱۳ و عصرها از ۱۷ تا ۲۱ آماده بازدید علاقمندان به این هنر است.

انتهای پیام/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک