یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۸/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۷ - ساعت ۶:۵۹
امام جمعه شهرستان جاجرم:

جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف باعث امید در مردم و مایوس شدن دشمن خواهد شد

امام جمعه جاجرم گفت: جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف باعث امید در مردم و مایوس شدن دشمن خواهد شد.
جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف باعث امید در مردم و مایوس شدن دشمن خواهد شد,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، حجت‌الاسلام هادی هوشمندنژاد، امام جمعه جاجرم در پنجاه و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف باعث امید در مردم و مایوس شدن دشمن خواهد شد. دشمنان ما سعی و کوشش خواهند کرد از فرهنگ و سنن غلط ما بر علیه خود ما برنامه‌ریزی داشته باشند که مواظبت و هوشیاری ما باعث خواهد شد آنها مایوس شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی جاجرم بیان داشت: ولایت بحث مهمی است که باید به این مقوله توجه جدی شود چرا که برخی با نداشتن بصیرت باعث تضعیف ولایت خواهند شد و در تمام موارد از جمله عزاداری‌ها و مجالس نشاط اهل‌بیت توجه کنیم که شیوه و سیرت ولایت چگونه است و تابعیت محض داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان این‌که هویت جامعه به فرهنگ آن باز می‌گردد، گفت: دشمن با تمام قوا و تکنولوژی به دنبال تضعیف پایه‌های فرهنگ ملت اسلامی است و سوءاستفاده از عدم بصیرت افراد در خصوص ولایت، آداب و سنن غیر متعارف، سست کردن بنیان خانواده و استفاده کاربردی و هدفمند از عزاداری‌ها و مراسم نشاط ما به دنبال اهداف خود می‌باشد که ما موظفیم برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

علی‌اصغر شکوری دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: ولایت شاخصی گرانقدر است تا گم نشویم  و ولایت نعمتی فوق نعمت‌های بشری است و ولایت است که انسان کامل را تا نهایت هدف می‌رساند و ولایت همان صراط مستقیم است.
وی در پایان افزود: همچنین محرم ظرفیتی است در جهان اسلام که باید به نحو مطلوب از آن استفاده گردد محرم ماهی است که مردم در این ماه آماده شنیدن مطالب حق هستند و در این ماه می‌شود مطالب معنوی را به راحتی بیان کرد و وظیفه ما مسئولین این است که این عزاداری‌ها و اجتماعات را مدیریت کنیم.

پنجاه نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر جاجرم با موضوع ولایت و آسیب‌های بدعت‌های عزاداری محرم با حضور اعضای این شورا در محل فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم برگزار شد.

انتهای پیام/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک