دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۶ - ساعت ۱۶:۴۱
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران،

شهادت برای انسانهای خیرخواه، عِین کرامت است

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهادت برای انسانهای خیرخواه بوده و عِین کرامت است.
شهادت برای انسانهای خیرخواه، عِین کرامت است,

به گزارش پایگاه خبری عصراترک از اسفراین،حجت الاسلام والمسلمین شُکری، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر در اسفراین به ویژگی‌های بارز شهید طیبی، اولین نماینده مردم اسفراین و یکی از شهدای هفت تیر سال ۶۰، اشاره و اظهارداشت: شهید طیبی، فردی سخت کوش و مجاهد بود که تامین رفاه و آسایش مردم برایش مهم بود.

حجت الاسلام شُکری رسیدن به مقام و منزلت شهادت را خیری از سمت خداوند عنوان کرد و افزود: شهدا با جانفشانی جان و مال خود و خیرخواهی و عدالت خواهی باعث عزت نظام اسلامی شدند.

وی گفت: ما باید جاده کمال را از درونمان  طی کنیم و پیمودن این مسیر، فقط با خیرخواهی و شناخت خیر و عمل به آن میسّر می شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: شهدا انسان‌هایی هستند که با زمان شناسی و مکان شناسی به موقع، جانشان را در مقابله با جریان های باطل و جهل در معرض خطر قرار دادند و در این میدان به شهادت رسیدند.

وی رسیدن به مقام شهادت را بالاترین خِیر توصیف کرد و گفت: شهادت برای انسان‌های خیرخواه و عِین کرامت است.

آیت‌الله بهشتی به همراه ۷۲ یار باوفایش در هفتم تیر سال ۱۳۶۰ با انفجار بمب در جلسه حزب جمهوری اسلامی ایران توسط عناصر کوردل و ضد انقلاب به شهادت رسید.

در حادثه تروریسی ۷ تیر  شهید محمد حسن طیبی نخستین نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی همراه با شهید بهشتی به شهادت رسید.


انتهای پیام/ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک