دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ - ساعت ۷:۴۳
مدیر اداره برق اسفراین:

۲۰ درصد از مشترکین اسفراینی قبض رایگان دریافت کردند

مدیر اداره برق شهرستان اسفراین گفت: سال گذشته ۲۰ درصد از مشترکین به‌واسطه مدیریت الگوی مصرف، قبض رایگان دریافت کردند و تا پایان سال بستانکار بودند.
 ۲۰ درصد از مشترکین اسفراینی قبض رایگان دریافت کردند,

به گزارش عصر اترک، محسن حاتمی، مدیر اداره برق شهرستان اسفراین، ضمن تأکید بر رعایت الگوی مصرف در همه بخش‌ها گفت: به دلیل کاهش بارش در شهرستان محدودیت تولید برق از نیروگاه‌های آبی را شاهد هستیم که اگر همکاری مشترکین در ادارات بخش‌های صنایع و بخش خانگی اتفاق نیفتد دچار چالش خواهیم بود.

حاتمی افزود: برای حفظ پایدار شبکه برق در بخش کشاورزی می‌توان با مدیریت چاه‌های آب در ساعات گرم روز بین ۱۳ تا ۱۶ عصر کاهش محسوسی مصرف را شاهد بود.

وی اظهار کرد: سال گذشته با مدیریت مصرف مشترکین ۲۰ درصد از آنان از قبض رایگان بهره بردند.

وی اضافه کرد: مددجویان کمیته امداد و دیگر افرادی که علاقه به سرمایه‌گذاری بلندمدت در حوزه برق را دارند می‌توانند با تهیه پنل‌های خورشیدی که بازگشت سرمایه ۵ساله و ۲۰ سال خرید تضمینی دارند، اقدام نمایند.

حاتمی از راه‌اندازی گشت‌های اداره برق در سطح شهرستان خبر داد و ادامه داد: ادارات پرمصرف در نوبت اول اخطار دریافت می‌کنند و اگر رعایت نکنند در نوبت‌های آینده، برق آن قطع خواهد شد.

وی از نیروگاه‌های خورشیدی به‌عنوان یک منبع تولیدکننده برق در زمان محدودیت تولید صنعت برق و عملکرد خوب آن در زمان اوج مصرف اشاره کرد و افزود: در سطح شهرستان ۱۰۰ نیروگاه فعال و خورشیدی دایر شده است که از این ۱۰۰ نیروگاه ۱ و نیم مگابایت برق تولید می‌شود و برای ۴۸ نفر در حال حاضر اشتغال‌زایی شده است.

 مدیر اداره برق شهرستان اسفراین در ادامه افزود: اسفراین جز اولین شهرستان‌ها خراسان شمالی است که بیشترین نیروگاه خورشیدی را دارد.

وی گفت در بخش خانگی مشترکینی که بتوانند مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند به‌صورت پلکانی، پاداش دریافت می‌نمایند.

انتهای پیام/رضازاده

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک