دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۵ - ساعت ۷:۱۷
معاون سیاسی فرماندار اسفراین:

شهید طیبی باید در استان بیشتر معرفی شود

معاون سیاسی فرماندار اسفراین با بیان اینکه شهید محمدحسن طیبی اولین نماینده مردم اسفراین بود که در حادثه تروریستی هفتم تیرماه سال ۶۰ به همراه شهید بهشتی و یارانش به شهادت رسید بر لزوم معرفی این شهید تاکید کرد.
شهید طیبی باید در استان بیشتر معرفی شود,

عیسی آگاهی، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان اسفراین در گفتگو با پایگاه خبری عصر اترک از اسفراین، گفت: روز هفتم تیرماه هر سال، یکی از روزهای تأثیرگذار و به‌یادماندنی ایام انقلاب است.

وی با تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه و تقدیر از مسئولان قضایی شهرستان، بیان داشت: تکریم و رضایتمندی مردم در جهت جلب‌اعتماد عمومی و تسهیل در ارائه خدمات باتوجه‌به حجم بالای پرونده‌های قضایی از اهداف دستگاه قضایی کشور است و ازاین‌جهت قدردان زحمات آنها هستیم.

آگاهی تکریم و بزرگداشت روز شهدای هفتم تیرماه را از وظایف دستگاه‌های اجرایی شهرستان برشمرد و گفت: باتوجه‌به اینکه شهید طیبی به‌عنوان اولین نماینده مردم اسفراین در مجلس یکی از شهدای حادثه تلخ و غم‌انگیز هفتم تیر است باید برنامه‌محوری و شاخص شهرستان در این روز، برگزاری مراسم در خور و شأن این شهید والامقام باشد.

آگاهی بر لزوم معرفی شهید طیبی در طول این هفته تأکید کرد و گفت: این وظیفه بر عهده اداره ارشاد اسلامی شهرستان و اصحاب رسانه است که نسبت به معرفی شهید طیبی و حادثه تلخ هفتم تیرماه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/رضازاده

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک