یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۶۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ - ساعت ۲۲:۱۷
رئیس شبکه دامپزشکی جاجرم:

واحد صنفی متخلف عرضه کننده گوشت قرمز در جاجرم پلمب شد

رئیس شبکه دامپزشکی جاجرم گفت: واحد صنفی عرضه کننده گوشت قرمز به دلیل کشتار غیر مجاز به مراجع قضایی معرفی شد.
 واحد صنفی متخلف عرضه کننده گوشت قرمز در جاجرم پلمب شد,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، سیدحسین‌مرتضوی، رئیس شبکه دامپزشکی جاجرم اظهارکرد: بدلیل پیشگیری از تخلفات احتمالی واحدهای عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی ماهانه چندین مورد بازدید از این واحدها خارج از وقت اداری انجام می‌شود که در بازدید اخیر از یک واحد عرضه کننده گوشت قرمز تعداد دو لاشه گوسفندی بدون مهر و برچسب دامپزشکی که موید کشتار غیرمجاز و خارج از چرخه نظارت بهداشتی دامپزشکی است، مشاهده شد که با هماهنگی دادستان شهرستان جاجرم، نیروی انتظامی و پلیس اماکن این واحد صنفی پلمب شد و در نهایت متصدی متخلف به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

مرتضوی در ادامه افزود: طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر عمل یا اقدامی که موجب به خطر افتادن سلامت افراد جامعه گردد، تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی شده است و دامپزشکی در این امر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

وی با بیان اينکه در این موارد با همکاری مراجع قضایی با افراد خاطی برخود قاطع صورت خواهد پذیرفت،  خاطرنشان‌کرد: همشهریان در صورت مواجهه با موارد غیر بهداشتی و یا درصورت انتقال گزارش، پیشنهاد و انتقاد می‌توانند با سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی در ارتباط باشند.
 

انتهای پیام/ م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک